2009-07-22 | 17:03:26

22 juli

Tja.
Än en gång är jag ensam hemma fast nu har mina päron faktiskt kommit hem men sen farit iväg igen.
Fast det är bara för kvällen.
Dom ska tävla med hästar i övik(roligt liv).
Aja bara dom är hemma tills imorgon kl 09:20 då vi ska hämta upp Fanny.
Dom ska skjutsa oss till busstationen där vi ska möta upp Sara och Suss för att sedan sätta oss på bussen mot Piteå.
Det är piteå dansar och ler i helgen och jag taggar som faen!!!
Jag har även lyckats fixa mycket dricka så det här ska bli nice!!!

Sen så har även mitt nya numemr kommit och nu har jag även en fungerande telefon(även fast det är typ en nokia 3310)
Men mitt nya nummer är iaf 0768488185.
Det går dock inte att ringa mig än, men imorgon så!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: