2009-12-25 | 13:52:22

Would you capture it, or just let it slip?



Ja då kan man säga att julen är över.
gårdagen var underbar. äntligen fick man känna julkänsla men det var verkligen i sista laget ;)
anyways så spenderade jag dagen med familj och släkt.
mat, spel, kalle anka, skratt och många fina julklappar fick man.
bla mina älsklings skor och favorit parfymen, hade nästan glömt bort hur gott den luktar.

idag blir det lite mer julfirande faktiskt. några ur pappas släkt kommer på besök.
men innan dom kommer ska jag ta en prommis runt byn för sen jag klev upp har jag bara legat i soffan och sett bröderna lejon hjärta och suttit här ett tag så nu måste jag ta tag i mitt liv.

ha det bra
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: