2009-12-24 | 00:43:08

Vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut. vi har försökt att fånga den andra men aldrig nått ut. jag vill ha en sista chans så jag säger det rakt ut

För ett tag sedan så slutade första filmen i lord of the rings triologin.
Ganska dryga egentligen när man tänker efter men hyffsat bra är dom ju.
dock så slö tittade jag bara för jag höll på att fixa med den sista julklappen, en julklapp som varje en av mina familjemedlemmar ska få, det är den mest personliga julklapp jag nånsin gett så det här är stort.
att den tog tre timmar att göra är också ganska stort...



nu blire nog sängen för klockan åtta imorgon så ska jag befinna mig i mammas stall för en julaftons frukost ätandes på höbalar och med hästarna runt omrking en :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: