2009-08-31 | 23:54:07

förlåt, förlåt, förlåt.....

Alltså på fullaste allvar, är jag den sämsta bloggaren?
Jaa man undrar ju.
Jag skyller på att jag har suttit och pluggat spanska i två timmar(vilket jag också gjort, tro det eller ej).
Annars så har jag avklarat ännu en dag i skolan, sovit och varit med Ida.
Det är ändå sjukt att man inser hur mycket man har saknat någon när man är med den personen.
Vi gick runt sjön och hade det allmänt mys, vi såg också typ fem grodor(?) Fanny du skulle vart med ;) hehehe...

Imorgon så har jag skola. När den är över så ska jag till pappas jobb och hänga där i några timmar med sara,suss och matteboken.
Sen vid sju så blir det träning.
Jag ska köpa ett gym kort på simhallen i en månad och kolla om det känns bra, i sånna fall blir det nog mer än en månad.

Nu ser min säng väldigt lockande ut och jag tror att jag ska följa min hjärnas vilja och lägga mig i den men först en bild på Ida från när vi var i Sundsvalla förra året och bodde på hotell, spontan resa som borde göras om!!



Den här bilden har gömt sig på min kamera i nu över ett år.
Som sagt tagen på vår resa till Sundsvall.
:*

Sleep tight
2 Kommentarer
suss:

tack =D

2009-09-01 | 13:09:58
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
ellinor:

hej, allt bra med dej?:P

Puss&kram.

2009-09-01 | 13:42:15
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: