2009-04-30 | 01:03:40

01:02

Hej.
Ligger just nu i min egen säng för första gången på länge.
Är så j*vla trött men vill inte lägga mig än, inte nu.

Har som sagt spenderat hela dagen hemma hos sara, men jag har även irrat runt på andra äventyr.
Vi skulle handla mat tills imorgon då jag ska ha över 8 tjejer på middag hos mig. Tio minuter innan affären stängde kom vi dit, det var bara att köra järnet tills vi hade fått tag i allt. Men vi lyckades som tur var.

Imorgon ska jag inte till skolan, orkar rent ut sagt inte. Måste även fixa en massa saker innan alla tjejer kommer hit.
Ska även fara och köpa en klänning som jag ska ha på mig imorgon.

Men mer om imorgon. Ska som sagt ha över 8 st tjejkompisar på middag. Vi ska grilla och kommer mest troligen att sitta ute. Mysigt!
Sen så ska vi dra vidare in till stan och fara på olika fester. När vi sedan nån gång i natten vill fara hem så ska  jag,fanny,sussie och sara cykla hem till mig? och det kan jag lova kommer inte bli kul!

ha det!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: