2009-04-24 | 11:49:37

Fredag

Hej.
Sitter just nu på min sista lektion för dagen, hur skönt?
Sen så ska jag,sara och sussie gå på stan ett tag. Har inte direkt några pengar så att jag kan köpa något men det är alltid kul att kolla. Nej där ljög jag, att gå på stan utan pengar är endast plågeri...

Ikväll blir det mest troligen Fanny men om inte så ska jag faktiskt vara helt ensam. Ändå ganska skönt men jag hoppas ju självklart att Fanny kan komma :)



Haha, det är nog endast Fanny som kommer förstå den här bilden.
Men vad gör det?
2 Kommentarer
Emilie:

lås på kylskåpet is the shit ;)

2009-04-24 | 12:34:39
URL: http://emjc.blogg.se/
fanny:

ja det där var sjuktsjukt kul ahahah, förlåt om ja sårade dej :D

2009-04-24 | 17:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: