2009-04-26 | 12:24:49

26 april

God morgon.
Fanny har farit hem och just nu sitter jag och pratar med Sara på msn.
Vi ska nämligen fara till sundsvall den 27:e maj och gå på ikea för att köpa saker till hennes nya lägenhet.
Men just nu sitter vi bara och taggar upp varandra(inte så smart) så nu känns det som att den dagen aldrig kommer att komma. Vill åka NU!
Jag ska köpa nya handukar när vi far och tjejig som jag är så ska dom vara rosa, hehe.
Men jag vill köpa lika mycket som Sara ska köpa, hon skriver upp fetaste inköpslistan jue.

Haha jag kan verkligen se det framför oss när vi tre går där och ser helt lost ut med feta last av grejor på vagnarna.
Ja tagga som sagt!!


Handukarna jag ska köpa :]
1 Kommentarer
Sara:

Det kommer bli så sjukt kul!!:* Taggar till tusen! :D



Btw, handdukarna var skit snygga ju!

2009-04-26 | 16:59:33
URL: http://saraswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: